õpetaja: andrea keiz / saksamaa
lõpetanud
bioloogiaõpingud göttingeni ülikoolis asusin läbima teatri ja
tantsuimprovisatsiooni, keha sümboolika ja tantsuteatri alast täiendõpet. lähtudes
sellest pigem hariduslikust püüdlusest tantsu suhtes, hakkasin reisima ja
töötama paljude õpetajatega kõikjal euroopas ja ühendriikides.
minu kunstiline
väljendus pöördus üha rohkem ja rohkem improvisatsiooni ja liikumise uurimise
poole. ühtlasi keskendusin ka improvisatsiooni esitamisega seotud küsimustele. sellega
seoses organiseerisin ja võtsin osa mitmetest improvisatsiooniga seotud
kohtumistest, töögruppidest ja festivalidest kõikjal euroopas ja ühendriikides.
lisaks tantsualasele koostööle erinevate rahvusvaheliste konstellatsioonidega
tegin kaks soolotükki. viimast neist, project 89-t, esitasin viimati 2oo3
aastal.
aastast 2ooo
töötan peamiselt või lisaks muule kaasaegse tantsu videodokumentatsiooni
tegemisega. sealjuures dokumenteerin festivale nagu tanztage berlin, tanz made
in berlin, internationals tanzfestival tanz im august ja jooksvad programmid
paikades nagu hau (hebbel am ufer), tanzwerkstatt, tanzfabrik berlin,
sophiensaele, dock 11 ja teised.
lisaks
dokumenteerimise tööle tegin mõned installatsioonid ja videod etendustele, mida
mängiti berliini festivalidel.
teine osa minu
videotööst on töö liikuvate kaameratega, mis seob väga tugevalt
improvisatsiooni ja videotöö küsimusi. seda õpetan ma tavaliselt koos
kontaktimprovisatsiooniga.
peale selle
olen artistide grupi hybrid video tracks liige, millega korraldasime mitmeid
näitusi ja üritusi saksamaal ja šveitsis. (viimane näitus gen tech art-ist, september 2oo5). www.blue-genes.de
õpikoda: tants
ja video
video
tants
tantsuvideo
video tantsuetenduses
õpikoda
seob füüsilise soojenduse taju treenimisega ja teeb tehnilise sissejuhatuse
videokaamera kasutamisse.
igaüks saab
olla tantsija/liikuja ja igaüks saab olla videograaf.
ma pakun
erinevaid ideid, kuidas kaasata videokaamera liikumisse, kuidas mängida raami,
fookuse ja muuga.
suur osa
sellest tööst saab tehtud ilma videokaamerat kasutamata. me töötame gruppides,
teeme harjutusi, arendame kontseptsioone, arutame neid grupiga.
kindel aeg
päevast on mõeldud oma videole koreograafia loomiseks.
läbi
katsetuste ja õppepäevade jooksul tehtud võtete jõutakse teoseni.
pole
spetsiaalset formaati või ideed, mida su töö peaks järgima.
ei ole
hädavajalik, et kõigil õpilastel oleks kaasas videokaamera.
|