andrea

õpetaja: andrea keiz / saksamaa

lõpetanud bioloogiaõpingud göttingeni ülikoolis asusin läbima teatri ja tantsuimprovisatsiooni, keha sümboolika ja tantsuteatri alast täiendõpet. lähtudes sellest pigem hariduslikust püüdlusest tantsu suhtes, hakkasin reisima ja töötama paljude õpetajatega kõikjal euroopas ja ühendriikides.

minu kunstiline väljendus pöördus üha rohkem ja rohkem improvisatsiooni ja liikumise uurimise poole. ühtlasi keskendusin ka improvisatsiooni esitamisega seotud küsimustele. sellega seoses organiseerisin ja võtsin osa mitmetest improvisatsiooniga seotud kohtumistest, töögruppidest ja festivalidest kõikjal euroopas ja ühendriikides. lisaks tantsualasele koostööle erinevate rahvusvaheliste konstellatsioonidega tegin kaks soolotükki. viimast neist, project 89-t, esitasin viimati 2oo3 aastal.

aastast 2ooo töötan peamiselt või lisaks muule kaasaegse tantsu videodokumentatsiooni tegemisega. sealjuures dokumenteerin festivale nagu tanztage berlin, tanz made in berlin, internationals tanzfestival tanz im august ja jooksvad programmid paikades nagu hau (hebbel am ufer), tanzwerkstatt, tanzfabrik berlin, sophiensaele, dock 11 ja teised.

lisaks dokumenteerimise tööle tegin mõned installatsioonid ja videod etendustele, mida mängiti berliini festivalidel.

teine osa minu videotööst on töö liikuvate kaameratega, mis seob väga tugevalt improvisatsiooni ja videotöö küsimusi. seda õpetan ma tavaliselt koos kontaktimprovisatsiooniga.

peale selle olen artistide grupi hybrid video tracks liige, millega korraldasime mitmeid näitusi ja üritusi saksamaal ja šveitsis. (viimane näitus gen tech art-ist, september 2oo5). www.blue-genes.de

 

õpikoda: tants ja video

 

video tants
tantsuvideo
video tantsuetenduses

 

õpikoda seob füüsilise soojenduse taju treenimisega ja teeb tehnilise sissejuhatuse videokaamera kasutamisse.

igaüks saab olla tantsija/liikuja ja igaüks saab olla videograaf.

ma pakun erinevaid ideid, kuidas kaasata videokaamera liikumisse, kuidas mängida raami, fookuse ja muuga.

suur osa sellest tööst saab tehtud ilma videokaamerat kasutamata. me töötame gruppides, teeme harjutusi, arendame kontseptsioone, arutame neid grupiga.

kindel aeg päevast on mõeldud oma videole koreograafia loomiseks.

läbi katsetuste ja õppepäevade jooksul tehtud võtete jõutakse teoseni.

pole spetsiaalset formaati või ideed, mida su töö peaks järgima.

ei ole hädavajalik, et kõigil õpilastel oleks kaasas videokaamera.

grupp töötab uues pärimusmuusikaaidas.